Huset til Kenny

Huset til Kenny

søndag 16. november 2008

Spørsmål og kommentarer?!

Tenkte jeg skulle skrive noen av de rare kommentarene og spørsmålene jeg har fått mens jeg har hvert her i USA så langt. Og vi begynner med Spørsmål:

-Er det kalt i Norge?
-Har dere mobiltelefoner?
-Snakker dere engelsk? 
-Er ikke Europa en stat i USA?
-Banner dere i Norge?
-Hvorfor har dere engelske kanaler i Norge?
-Var du Svensk?
-Er det mange Afrikan-Amerikanere i Norge?
-Har dere mange svarte i Norge?
-Har dere fast-food i Norge?

Så var det kommentarene:

-Kule sokker! (den har kommet mange ganger)
-Min nordmann!
-Pene Øyne
-Kul stil

Altså, bare kule
Vel... kommer egentlig ikke på noe mer, så jeg skriver mer når jeg kommer på det. Eller etterhvert som det kommer fler. 

Ingen kommentarer:

Kenny

Kenny
Min vertsfar

Jarod

Jarod
Min "bror"