Huset til Kenny

Huset til Kenny

søndag 30. november 2008

Da er ferien min snart ferdig, og mye har skjedd. På mandag var jeg på kino og så Twilight, som er veldig populær her i statene. Forrige søndag var jeg i en fornøyelsespark som heter Wild Adventures. Stedet var opprinnelig en farm man kunne besøke, men nå er den blandet inn med attraksjoner og slikt. Problemet når jeg var der var at det var så mange lys oppe som tok all strømmen. Derfor kunne de ikke sette igang mange av attraksjonene. Det var iallefall undskyldningen jeg hørte. 

På Toesdag var det Thanksgiving. Selv om jeg bar gikk opp er pound den dagen, så prøvde jeg mye nytt. Jeg smakte blant annet pai for første gang, og det er for søtt for meg. Dagen startet vel med at jeg og Kenny dro til The Parkers klokken 4:30 pm. Der er det alltid mye mat, og familie er utrolig koslig. En av den, Ethan, er med i drama klubben min, og en annen av dem er med på forball laget. Etter vi var der og spiste oss fulle dro vi først en snar tur hjem før vi tok veien til kusinen til Kenny. Klokken var 7-8. Vi spiste ikke der, men hadde en koslig samtale før vi dro i 9 tiden. Etter den dagen var jeg utrolig sliten, og hadde overhode ingen planer om å shoppe dagen etter.

På fredag var det Black Friday. Grunnen til den heter det er fordi burikkene tjener penger på masse salg fra klokken fire om morgenen til 12 på ettermiddagen. Det er en gal dag hvor mye kan skje. Jeg hørte blant annet at når en Wal Mart åpnet dørene klokken fire, så stormet kundene inn. De tråkket ned en ansatt som døde. Wal Mart ville stenge dørene fordi denne ansatte døde, men da ble kundene sinte, for de ville handle på salg. Som sakt. Denne dagen er en gal dag, og jeg hadde overhode ingen planer om å shoppe den dagen. 

Senere den dagen dro vil til fetteren til Kenny. Der begynte jeg å se sesong en av Charmed som er en TV serie jeg liker kjempe mye. Vi spiste også den dagen hos Joye, som fetteren heter. 

I går skjedde det heller ikke så mye, men vi dro til Joye igjen, spiste fast food, og jeg så mer Charmed. Følte meg litt asosial, men det får nå være. 

I dag er det Søndag, og jeg begynner skolen igjen i morgen etter en lang og slitsom (men gøy) uke. Akkurat nå sitter jeg å ser på alle tre filmene av The Lord of the Ring på TNT, som er en TV kanal her i USA. Den er på kanal 39 for å være nøyaktig.

1 kommentar:

Anita sa...

Twilight er så utrolig bra!! Fikk boka nå til jul =)

Kenny

Kenny
Min vertsfar

Jarod

Jarod
Min "bror"