Huset til Kenny

Huset til Kenny

søndag 1. februar 2009

Ja, da har det gått en måned siden sist gang jeg skrev her. Får prøve å lage en oppsumering om mitt spennede liv her i USA.
Jeg startet skole den 7.Januar. Fagene jeg tar dette semeteret er med foreløbige karakterer er:
1. Drama - 100
2. Amerikansk regjering - 100
3. Algebra 3 - 85
4. Britisk literatur - 84
Er greie nok karakterer.

Januar den 7. og 8. hadde jeg også audition for Godspell. Jeg kom inn og ble Martin Lurther på starten av stykket og kompani for resten. Godspell er en musikal og, ja, Gud og Jesus og hvordan kristendommen forente folk til en tro.

Jeg hadde også forestilling av 5,6,7,8 Januar den 15. og 16. Det gikk ganske bra, men hadde ganske hjemlengsel den 15 under forestillingen. 

Jeg er også med i et annet stykke som heter Hard Candy. Det er om mange intervjuer hvor den som blir intervjuet i en scene er den son git intervjuet i den neste, og alle får stillingen. Min rolle, som er Bob, er som søkende: Å være fra det samme college som han som intervjuer meg, og som intervjuer: Ikke vite hvor spania ligger, selvom jeg kan biblical ancient something southerneast wakamish. Til slutt blir jeg slått av dama som jeg intervjuer fordi jeg tilfeldig sier noe frekt i et klikke språk!!!

...

Så er det hva som vil skje i denne måneden. Jeg vil til Savannah i valentins helgen. Jeg gleder meg skikkelig, og jeg og Kenny skal bo i et hus i en privat øy kallt Tybee Island, kun 20 minutter unna Savannah Downtown. Der skal vi også ta Ghost Touren, så vi kanskje kan se noen spøkelser!!! Gleder meg utrolig mye!

Åja, jeg har også endelig fått meg en kjæreste =D

1 kommentar:

Unknown sa...

Wow.. Du klarte og nevne meg på slutten av hele blogginlegget xD

Men koselig=D Elsker deg<3

Kenny

Kenny
Min vertsfar

Jarod

Jarod
Min "bror"